מימוש זכויות צרכניות

אין זה סוד שכולנו צרכנים, גדולים יותר או פחות, צרכנים פוטנציאלים, מקבלי שירות וכד'. את המוצרים השונים או השירות אותו אנו צורכים, ניתן לקבל מדי יום באמצעות רכישה  טלפונית, פרונטלית, בבית העסק, באמצעות שליח/סוכן, ברשת האינטרנט וכד'.

למרבה הצער, חלק לא מבוטל מהפעולות הצרכניות מסתיימות באופן הפוגע בכיסנו, אולם נדמה לנו, כי אין כל טעם לפעול על מנת לקבל או להשיב את כספנו בחזרה.

במשרדנו מחלקת צרכנות המעניקה ייעוץ וטיפול משפטי ללקוחות שחוו עוגמת נפש, עוולה/הטעיה צרכנית, פרסום שגוי, חוסר תום לב של המוכר/בעל העסק/מעניק השירות.

באמצעות מחלקה זו, ניתן לפעול למימוש כל הזכויות הצרכניות להם זכאי הקונה, כגון: הגשת בקשות לביטולי עסקה, דרישת זיכוי, החזר כספי והכל בצירוף תשלום פיצויים על הפגיעה שחוויתם ממעניק השירות/המוכר.

כתבה על עמירם אלקובי

למידע נוסף השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם