הגשת בקשה לחדלות פירעון ושיקום כלכלי

חודשים ארוכים שאתם מנסים לעשות הכל כדי למנוע את רצף האירועים הקשים, מבחינה כלכלית, איתם אתם מתמודדים בעסק. ניסיתם לעשות הכל, כולל הכל, ואין שום סיכוי להחיות את תזרים המזומנים. הלקוחות כבר לא מגיעים והספקים דורשים את התשלומים שלהם ובצדק. המצב הזה, המאפיין כל כך הרבה עסקים בישראל, עלול במהירות להתדרדר לכדי הגשת בקשה לפשיטת רגל, אשר תאלץ אתכם לסגור את העסק ולנסות להחזיר את כל החובות שצברתם, לנושים השונים. זו היא אחת מן ההחלטות הכי קשות ומורכבות איתן אתם צפויים להתמודד בשנים הקרובות, ולכן בהחלט חשוב לקחת אחריות ולנסות להתכונן כראוי להליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי, בעזרת הניסיון המקצועי והיכולות המשפטיות של אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין עמירם אלקובי ושות', המלווים אתכם לאורך הדרך בבטחה.

צפו בסרטון

איך נראה תהליך הגשת בקשה לפתיחת הליך חדלות פירעון?

תהליך העבודה על הגשת בקשה לחדלות פירעון, על פי רוב מחולק לכמה שלבים מאוד ברורים. עוד טרם הגשת הבקשה, יש לבחון בעיון רב את סוג הבקשה אותה אתם רוצים להגיע, פרטית או בשם חברה כל שהיא. יש לכך השלכות על המשך הדרך, ואתם לא רוצים לקחת החלטות בקלות ראש, רק כדי לגלות שהן לא יכולות לסייע לכם בהליך. בהמשך הדרך, ניתן אף לנהל משא ומתן מול הנושים באופן מרוכז במסגרת ההליך, על מנת לגבש הסדר התשלומים, ואם הכל הולך כשורה, אתם יכולים להתחיל להחזיר את הכספים שאתם חייבים. לאחר פרק זמן שבו החזרת התשלומים לנושים מתנהלת כשורה, עולה בידכם האפשרות לפנות שוב אל בית המשפט ולבקש צו אשר מסיים את הליך חדלות הפירעון ומאפשר לכם לחזור לחיי שגרה ולשקם את המצב הכלכלי שלכם בצורה הרבה יותר מהירה. מנקודה זו ואילך, מוטלת עליכם האחריות לנהוג בבגרות בחשבונות הבנקים שלכם ולמנוע מצב חוזר של חדלות פירעון, בעתיד הקרוב או הרחוק.

ידע הוא כוח בתהליכים כאלו – כך שאתם חייבים ליווי של אדם מנוסה

על מנת להצליח להתמודד עם תהליך חדלות פירעון על הצד הטוב ביותר, ולנצל את ההזדמנות שנפלה בחיקכם לשפר את מצבכם הכלכלי, אתם צריכים המון ידע מקצועי. ובדיוק מסיבה זו, ההחלטה הכי חשובה אותה אתם רוצים לקחת לאורך הדרך היא, ההחלטה לפנות לעורך דין מקצועי ומיומן בתחום. לשם כך הצוות של משרד עורכי הדין עמירם אלקובי ושות' יהיה לכם לגוף מקצועי אמין וראוי, לתהליך כולו.

למידע נוסף השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם