חדלות פירעון ושיקום כלכלי

העמידה בכל התשלומים, הן למערכות הבנקאיות והן לגורמים פרטיים וארגוניים, היא דרישת יסוד ברורה מאוד, אותה כל אדם בוגר חייב למלא. ובדיוק מסיבה זו, אפילו אם מדובר על חשבונות בנק אשר בעבר החזיקו סכומי כספים לא מבוטלים, והיום לא מצליחים לשמור את הראש מעל המים, יש סכנה לקיומן של סנקציות שונות מכיוון הבנק. לא אחת אנו נתקלים בלקוחות אשר נמצאים בעיצומו של תהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי, ולא מצליחים לנהל את ההליך על הצד הטוב ביותר, בשל חוסר היכרות עם דרישות החוק. ועל כן חשוב להבין כי אין תחליף לסיוע אותו ניתן לקבל ממשרד עורכי הדין עמירם אלקובי ושות'.

צפו בסרטון

חדלות פירעון ושיקום כלכלי – לבעלי עסקים שנסגרו

במשך שנים ארוכות מאוד, ניהלתם בית עסק משפחתי מצליח והעמדתם מורשת לתפארת. אבל, ביום אחד, מתוך מגוון רחב של סיבות כלכליות, מצאתם את עצמכם במצב של חדלות פירעון ושיקום כלכלי, כאשר אין לכם יותר אפשרות לנהל את העסק שלכם והוא נסגר לאלתר. את כל החובות שנצברו לאורך השנים, אתם עדיין צריכים לשלם, על מנת לסיים את הפרק העסקי הנוכחי בחיים שלכם ולעבור לשלב הבא. כך שאין ברירה מלפנות אל הליך פשיטת רגל ולנסות להגיע להסכמות אודות צורת התשלום לנושים השונים, בעזרת כלים משפטיים מקצועיים במיוחד. בין שמדובר על העובדים בצוות שלכם, ובין שמדובר על ספקים ונותני שירות לבית העסק – כל אלו הם גורמים אותם אתם לא רוצים להשאיר תלויים באוויר ואתם חייבים לסיים את העניינים איתם בצורה חיובית. במיוחד אם העסק נסגר בצורה פתאומית וקשה מאוד למצוא את הפתרון הראוי ביותר לאתגרים הכלכליים שהמשפחה שלכם סובלת מהם, הליווי של עורכי דין ושל המערכת המשפטית הוא הכלי הנחוץ לכם על מנת לצאת להבראה כלכלית ולהחזיר לעצמכם את היכולת לנהל את משק הבית בצורה בוגרת ואחראית.

מגיעה לכם הזדמנות נוספת – קחו אותה

אם יש לכם אפשרות להתחיל מחדש את החיים, במיוחד לאחר נפילה כל כך קשה, אין שום סיבה שלא תיקחו אותה בשתי ידיים ותנצלו אותה עד תום. וכאשר עומדת לכם הזכות לקבל את הליווי המשפטי המקצועי של אנשי הצוות של משרד עורכי הדין עמירם אלקובי ושות', אתם יכולים לקחת נשימה עמוקה ולהיות בטוחים שיש מי שיסייע לכם לעבור את המשבר ולחזור לחיים נורמליים.

למידע נוסף השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם