הסדר חוב

כל ההליך של פשיטת רגל מלווה באתגרים קשים ומורכבים, לכל המעורבים בדבר ובכללם גם לאדם אשר ביקש להכריז על מצבו כפושט רגל. אם יש דרישה אחת, עליה לא ניתן לערער או לוותר, לאורך העבודה על תיק פשיטת הרגל, מדובר על היכולת שלכם לתקשר ברציפות עם הנושים בתיק. רק על ידי תהליך משא ומתן ברור, המבוסס על תקשורת עם עורכי הדין של שני הצדדים, ניתן ליצור הסדר חוב המתאים לכולם ויכול לענות על הדרישות בצורה אידיאלית, לאור המצב המורכב במיוחד. ועל כן, המשימה החשובה ביותר שאתם רוצים לבצע היא פנייה לעזרתם של אנשי צוות משרד עורכי הדין עמירם אלקובי ושות', על מנת ליצור אסטרטגיית פעולה הולמת לצרכים ולרצונות שלכם בתהליך כולו.

צפו בסרטון

ניהול תהליכי הסדר חוב – לקיחת אחריות על העבר ועל העתיד

המטרה המרכזית של כל הליך פשיטת רגל, הכולל בתוכו גם הסדר חוב, היא כמובן לשמר שליטה על כלל החובות אותם האדם או הארגון נדרשים להחזיר, ויפה שעה אחת קודם. אם אין לכם אפשרות ליצור תזרים מזומנים נזיל ואתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם מגוון רחב של בעיות כלכליות, זה עדיין לא אומר שאפשר פשוט למחוק את החובות שאתם מחזיקים. הרי לכל חוב יש מקור כלכלי והוא צריך את הכספים שלו, בצורה כזו או אחרת, בחזרה ובהקדם.

ועל כן, ניהול משא ומתן עם הנושים ליצירת הסדר חוב, הוא לב ליבו של הליך פשיטת הרגל, בראיית בית המשפט. השופט יבקש מכלל הצדדים המעורבים בתיק, להתיישב אל שולחן המשא ומתן ולבצע את כל ההערכות הנדרשות על מנת למצוא פתרונות ראויים שיכולים להיות גם פתרונות ריאליים. אתם כמובן לא תידרשו לעמוד בהחזר החובות בצורה לא ריאלית, לכל ברור כי מצבכם הכלכלי כעת הוא לא טוב בלשון המעטה. אבל, פריסת התשלומים והחזרי חובות חלקיים גם הם יכולים להיות חלק מההסדר אילו תגיעו עם הנושים השונים של החובות שלכם.

אל תפגעו בעצמכם עוד יותר – עמדו בהסדר

למן הרגע בו אישר בית המשפט את ההסכם, אתם מחויבים לעמוד בו בכל מחיר. ולא, עלול בית המשפט להטיל סנקציות נוספות על התיק שלכם ולעכב את החזרה של משק הבית שלכם לשגרת חיים נורמטיבית. מסיבה זו, אם אתם נתקלים בבעיית תזרים נוספת לאורך חודשי התשלומים, חשוב לפנות לצוות משרד עורכי הדין עמירם אלקובי ושות', כדי לקבל עצה משפטית מקצועית.

למידע נוסף השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם